Ο Phil Smith αναλύει το handicap

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την ανάλυση του handicapperκ.PhilSmith, για τις ιπποδρομίες της 25 Αυγούστου 2019 και τις μεταβολές πού έγιναν μετα την συμμετοχή των ίππων.Την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου και ώρα 11:30, στην αίθουσα του 5ου ορόφου θα πραγματοποιηθεί ανάλυση / συζήτηση για το rating.

 

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ HANDICAP RATINGS ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ, 25 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2019

Πώς σκέφτεται ο Ισοζυγιστής

1Η ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΑ / #97

Ο ΣΕΡ ΓΚΑΝΙΑΝ με rating 22 ήταν ο ίππος «οδηγός» και συνεπώς το Επίσημο Rating του, ήταν και η βαθμολόγηση της επίδοσής του στην συγκεκριμένη κούρσα.

Ο ΓΚΛΟΜΠΑΛ ΣΙΦΤ κέρδισε τον ΣΕΡ ΓΚΑΝΙΑΝ διαφορά 2.75 μηκών (2.75*2.5=7 μονάδες), αλλά επειδή κέρδισε με άνεση, θεωρούμε ότι η διαφορά είναι στις 9 μονάδες. Συνεπώς η επίδοσή του είναι 22+9 =31 και αυτό θα είναι και το πρώτο Επίσημο Rating του.

Ο ΓΟΥΟΡΙΛΥ ως 2ετής θα έπρεπε να κερδίζει από όλους του 3ετείς, συμπεριλαμβανομένου του ΣΕΡ ΓΚΑΝΙΑΝ, 10 κιλά βάση της Κλίμακας Βαρών Ανά Ηλικία και Απόσταση. Ωστόσο, λόγω των όρων της ιπποδρομίας, οι 3ετείς του χάριζαν μόνο 4 κιλά. Συνεπώς, για να μετρήσουμε την επίδοσή του προσθέτουμε, στην επίδοση του ΣΕΡ ΓΚΑΝΙΑΝ (22) την διαφορά των υπολειπόμενων κιλών που θα

έπρεπε να του χαρίζουν (12 μονάδες= 6 κιλά) και αφαιρούμε τη διαφορά των μηκών τους (2.25μήκη*2.5= 6). Στη συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοποιώ 5 μονάδες και όχι 6 για την διαφορά των 2.25 μηκών, καθώς ο ΓΟΥΟΡΙΛΥ μαλάκωσε λίγο προς το τέλος τις προσπάθειές του. Άρα, η επίδοση του ΓΟΥΟΡΙΛΥ είναι 22+12-5=29

2Η ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΑ / #98

Ο ίππος «οδηγός» για αυτή την ιπποδρομία ήταν η ΠΙΚΑΝΤΙΛΟ, η οποία διαγωνιζόταν σταθερά έστω και σε χαμηλό επίπεδο. Συνεπώς, ο Βαθμός Επίδοσής της ήταν το τελευταίο επίσημο rating της, δηλαδή 33. Άρα, η Επίδοση της ΣΑΦΦΑΧ ήταν 33+4 (2κιλά διαφορά)+3 (1.25 μήκη) =40.

Εφόσον η επίδοση της ΣΑΦΦΑΧ ήταν 40, τότε η επίδοση της ΓΚΡΕΪΣ ΔΕ ΦΛΟΡ θα πρέπει να ήταν 40+3 (1.5 κιλό διαφορά) + 6 (2.25 μήκη) = 49 Βαθμός Επίδοσης

Εφόσον η ΓΚΡΕΪΣ ΔΕ ΦΛΟΡ ήταν 49, τότε η ΜΙΣ ΡΟΣΙΝΑ θα πρέπει να υπολογιστεί ως 49-11 (5.5 Κιλά) + 2 (1 μήκος) = 40 Βαθμός Επίδοσης.

Εφόσον υπολογίσαμε τη ΜΙΣ ΡΟΣΙΝΑ 40, τότε η ΜΙΣ ΠΕΓΚΥ θα πρέπει να υπολογιστεί ως 40+11 (5.5Κιλά) + 2 λόγω της άνεσης με την οποία προηγήθηκε με μισό μήκος, ισούται με 53 Βαθμός Επίδοσης.

Η ΣΑΦΦΑΧ απέδιδε 46 στις τρεις τελευταίες συμμετοχές της, και καθώς αυτές οι συμμετοχές πραγματοποιήθηκαν όλες σε μεγαλύτερες αποστάσεις από τη σημερινή, δεν θα ήθελα να της κατεβάσω το rating για μία κατώτερη επίδοση στα 1000μ.

Δεν μπορούσα να κατεβάσω την ΓΚΟΣΤ, της οποίας την επίδοση στα 1400μ είχα στο 53, καθώς στην εκκίνηση παρενοχλήθηκε.

Το μόνο rating που μπορούσα να κατεβάσω ήταν της ΜΟΓΓΥ, καθώς στην προηγούμενη συμμετοχή της δυσκολεύτηκε και με rating 29 δεν είχε καμία ελπίδα σε αυτή την ιπποδρομία. Η ΜΟΓΓΥ είναι ένα καλό παράδειγμα φοράδας που πρέπει να συμμετέχει στις ιπποδρομίες rating handicap.

3Η ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΑ / #99

Ο ΚΟΚΚΙΝΟΛΑΙΜΗΣ με επίσημο rating 59 ήταν ο ίππος «οδηγός» και συνεπώς αυτή ήταν και η βαθμολογία της Επίδοσής του στην κούρσα.

Ο ΚΑΡΣΟΝ ΣΙΤΥ τον κέρδισε εύκολα και γι΄ αυτό αντί με 1.5 μήκος διαφορά υπολόγισα 2.5.

Επιπλέον είχε 5 κιλά λιγότερα από τον ΚΟΚΚΙΝΟΛΑΙΜΗ. Έτσι η επίδοσή του είναι 55 (59-10+6)

Δεν κατέβασα το rating του ΤΣΑΜΠΙΟΝ ΧΑΡΜΠΟΥΡ, καθώς είναι προφανές ότι η απόσταση ήταν πολύ μικρή για αυτόν τον ίππο

Ο ΚΟΝΦΛΑΓΡΕΪΣΟΝ είχε σημειώσει νίκη με rating 60 στην Αγγλία τον Ιούνιο του 2018 και εδώ η επίδοσή του είναι 29, έτσι προς το παρόν δεν του βάζω rating.

Ο ΓΟΥΙΝΝΕΡ ΜΩΥΣΗΣ δεν δικαιούται επίσημο rating καθώς έχει μόλις δύο συμμετοχές, στις οποίες δεν είχε κατακτήσει μία από τις πρώτες τέσσερις θέσεις.

4Η ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΑ / #100

Χρησιμοποίησα τον ΝΤΙΣΚΟΒΕΡΝΤ ως ίππο «οδηγό», αφού στην προηγούμενη συμμετοχή του είχε επίδοση 26.

Ο ΔΕ ΦΟΣΙΛ κέρδισε με άνεση, έτσι όρισα την διαφορά νίκης των ¾ του μήκους στους 3 πόντους αντί του 1, έτσι 26+2 (1κιλό=2 μονάδες) +3 (για τη διαφορά μήκους) = 31

Οι υπόλοιποι συμμετέχοντες ίπποι απέδωσαν κατώτερα των δυνατοτήτων τους σε διαφορετικό ο καθένας βαθμό.

Η ΜΙΣ ΑΝΤΟΥΑΝΕΤ με βαθμό επίδοσης 26 και τώρα με επίσημο rating 29, θα έχει την επόμενη φορά μία διαφορά 4 μονάδων συγκριτικά με τη σημερινή συμμετοχή της από τον ΔΕ ΦΟΣΙΛ.

Επιπλέον σε αυτή την ιπποδρομία ίσως δεν είχα πολλά περιθώρια για αλλαγές στον ΤΑΟΥΑΛΗΦ (βαθμολογία επίδοσης 27), καθώς οι δύο τελευταίες επιδόσεις του, ήταν στο 32.

Η ΑΡΥΕ έτρεξε με 18 ενώ το rating της ήταν 16 έτσι ήταν εκτός χάντικαπ, οπότε δεν άλλαξα το rating της.

Ο ΑΛ ΧΑΜΝΤ δυσκολεύεται τελευταία και δεν έχει κερδίσει εδώ και παραπάνω από ένα χρόνο, έτσι τον κατέβασα αρκετά κατά 3 μονάδες.

Το ίδιο και για τον ΠΑΜΠΛΟ

Η ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ δεν είχε τρέξει καλά από τις 12 Μαΐου, έτσι χρειαζόταν πολλή βοήθεια από τον Χάντικαπερ. Συνεπώς, την κατέβασα στο 27.

5Η ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΑ / #101

Χρησιμοποίησα τον ΜΕΝΤΙΣΙΑΝ ΝΤΡΗΜ (58 επίσημο rating) ως τον ίππο «οδηγό» αφού είχε κερδίσει σε 2 από τις τελευταίες 5 συμμετοχές του και αποδίδει καλά στη μέρα του.

Ο νικητής της ιπποδρομίας με επίσημο rating 79 και με μόνο 55.5 κιλά θεωρώ ότι ήταν βεβαιότητα, και έτρεξε σχεδόν στο μάξιμουμ (επίδοση 78). Αυτό προέκυψε ως εξής 58+2 (1 κιλό διαφορά) + 18 αφού αποφάσισα ότι λόγω της εύκολης νίκης, η διαφορά είναι 9 μήκη.

Με τον ΜΕΝΤΙΣΙΑΝ ΝΤΡΗΜ να έχει rating 58 και να αποδίδει 58, ο βαθμός επίδοσης του ΦΙΛΑΝΤΕΡΕΡ ήταν 58-6 (3 κιλά διαφορά) – 8 (3.25 μήκη, που τα υπολογίζω ως 4) = 44. Κατέβασα το rating του κατά 5 μονάδες στο 51, καθώς στην προηγούμενη συμμετοχή του είχε τρέξει μόλις για 27.

Κατά συνέπεια, η επίδοση της ΑΝΤΖΥΣ ΓΚΕΡΛ ήταν 37, το οποίο προέκυψε από 44-7 (3.5 κιλά) ενώ δεν έλαβε κάποιο βαθμό για τη διαφορά κεφαλής. Κατέβασα την ΑΝΤΖΥΣ ΓΚΕΡΛ στο 44, το ίδιο δηλαδή με την επίδοσή της πριν από δύο συμμετοχές.

Η ΚΑΣΤΟΝΤΙΑΛ είχε το ανώτερο βάρος στην κούρσα και όπως έδειχνε το στοίχημα δεν είχε καμία ελπίδα σε αυτή την ιπποδρομία. Όπως προέκυψε, η επίδοσή της ήταν 59 αποτελώντας έτσι έναν ακόμη «ίππο οδηγό» για το επίπεδο αυτής της ιπποδρομίας. Η επίδοση της ΑΝΤΖΥΣ ΓΚΕΡΛ ήταν 37+24 (12 κιλά) -2 (μισό μήκος). Θα απέδιδε πολύ καλά εάν συμμετείχε σε ιπποδρομία handicap rating σε αυτό το επίπεδο.

Ο ΦΑΟΥΣΤΟ τερμάτισε στην τελευταία θέση επειδή ο αναβάτης του επέλεξε να πάει πολύ γρήγορά στην πρωτοπορία και απέδωσε μόλις 44. Τον κατέβασα στο 60, τον υψηλότερο βαθμό του δηλαδή στις τελευταίες 3 συμμετοχές του.

6η ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΑ / #102

Ο Ίππος «οδηγός» για αυτή την ιπποδρομία, ήταν ο ΠΟΕΤΙΚ ΓΚΕΣΤ, καθώς ο βαθμός επίδοσης της προηγούμενης συμμετοχής του ήταν 71, όσο δηλαδή και το επίσημο rating του, ενώ δεν ηττήθηκε με διαφορά.

Συνεπώς, ο ΜΠΑΖΟΥΛΑ είναι 71-20 (10 κιλά) +1 (για το μισό μήκος) = 52. Τον κατέβασα κατά 3 μονάδες στο 6, εκτιμώντας πως με τόσα κιλά που του χάριζαν οι αντίπαλοί του, η εμφάνισή του δεν ήταν ικανοποιητική.

Ο ΧΟΡ ΑΛ ΟΥΝΤΕΪΝΤ ήταν 52+12 (6 κιλά) + 1 μονάδα για τη διαφορά τραχήλου = 65, έτσι το rating του ανέβηκε στο 65.

Η επίδοση του ίππου ΛΙΤΟΣ ΒΙΟΣ ήταν 50, το οποίο προέκυψε από τον ίππο «οδηγό» 71-10 (5 κιλά διαφορά) – 11 για τα 5.5 μήκη.

Και ο ΝΑΣΜΙ και ο ΤΖΙΑΡΙΝΟ απέδωσαν κατώτερα των δυνατοτήτων τους και το rating τους μειώθηκε καθώς το ίδιο είχε συμβεί και στην προηγούμενη συμμετοχή τους.

Η επίδοση του ΜΟΥΝΕΕΜΠ ήταν μόλις 26 και καθώς η επίδοση της προηγούμενης συμμετοχής του -όπου βρήκε επικεφαλής διαδρομή και νίκησε- ταυτιζόταν με το επίσημο rating του, δλδ 45, δεν μπορούσα να μειώσω το rating του αυτή τη φορά.

ΣΥΝΟΨΗ

Με εξαίρεση την 1η ιπποδρομία, που ήταν για 3ετείς

Σε 4 ίππους ανέβηκε το rating (15 μονάδες συνολικά)

Σε 14 ίππους καμία αλλαγή

Σε 13 ίππους κατέβηκε το rating (42 μονάδες συνολικά)

Join the Newsletter

Sign up for the newsletter