ΔΕΛΤΙΑ ΕΛΛΑΝΟΔΙΚΩΝ:27/04/18

-Στα τελευταία μέτρα της διαδρομής ο ίππος ΠΛΑΝΤΕΪΣΟΝ υπέστη έντονη χωλότητα και ανετράπη μαζί με τον αναβάτη του. Στον ίππο διαπιστώθηκε συντριπτικό ανοικτό κάταγμα σησαμοειδών προσθίου αριστερού άκρου – χαρίστηκε ευθανασία.(Δυστυχώς ήταν ένα συμβάν πού κανένας και ποτέ δεν θέλει να βλέπει).

 

ΑΦΙΞΗ ΟΝΟΜΑ  ΗΛΙΚΙΑ ΓΕΝΟΣ ΕΞΟΠ. ΠΡΟΠΟΝ. ΑΝΑΒ. ΧΑΝΤ. ΜΕΤΑΖ. ΧΡΟΝΟΣ ΜΗΚΗ ΣΤ.

1.ΧΙΑΡΓΟΥΟΡΝΤ ΔΕ ΓΟΥΕΪΚ (GB) 5 Εκτ. Π Χαραλάμπους Χ. Καποδίστριας Κ. 58 58 01:21:633 (2)

2.ΙΝΧΕΡΕΝΤ ΒΑΪΣ (IRE) 5 Εκτ. Μπαριάμογλου Φ. Χριστοφής Μ. 53 54,5 01:21:745 3/4 (5)

3.ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ (IRE) 5 Εκτ. Λεοντσίνης Χ. Σταυρινίδης Γ. 53,5 53,5 01:22:124 2 1/4 (7)

4.ΚΟΒΕΡ ΤΣΑΡΤΖ (GB) 5 Εκτ. Π Αγγελόπουλος Στ. Ψαραδάκης Ι. 55,5 55,5 01:22:655 3 (1)

5.ΒΕΣΤΑΒΙΑΝ (IRE) 5 Εκτ. Ιωαννίδης Μ. Νικολαΐδης Μ. 57,5 57,5 01:24:402 10 1/2 (4)

6.ΜΟΥΝΕΕΜΠ (IRE) 5 Εκτ. Π Ιωαννίδης Μ. Κρητικός Ε. 53,5 53,5 01:25:172 4 1/2 (3)

7.ΠΛΑΝΤΕΪΣΟΝ (IRE) 5 Εκτ. Χαραλάμπους Χ. Μερσινιάς Γ. 60 60 (6)

ΝΙΚΕΣ: 3

ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: SCUDERIA EQUUS RUN PAOLA

ΔΕΛΤΙΑ ΕΛΛΑΝΟΔΙΚΩΝ:

-Βγαίνοντας από το μηχάνημα εκκίνησης ο ίππος ΧΙΑΡΓΟΥΟΡΝΤ ΔΕ ΓΟΥΕΪΚ σκόνταψε.

-Στα τελευταία μέτρα της διαδρομής ο ίππος ΠΛΑΝΤΕΪΣΟΝ υπέστη έντονη χωλότητα και ανετράπη μαζί με τον αναβάτη του. Στον ίππο διαπιστώθηκε συντριπτικό ανοικτό κάταγμα σησαμοειδών προσθίου αριστερού άκρου – χαρίστηκε ευθανασία. Κτην.: Αντωνίου, Φυριππή.

2η

1.ΜΕΣΜΕΡΙΣΜ (USA) 6 Αρσ. Αγγελόπουλος Στ. Δημητσάνης Π. 58,5 58,5 01:38:318 (5)

2.ΤΣΟΛΛΙΜΑ (GB) 6 Εκτ. Κουβαράς Χρ. Κρητικός Ε. 57 57 01:39:032 4 1/4 (4)

3.ΔΟΛΑΡΙΟΥΛΗΣ (GR) 8 Εκτ. Π Μυκονιάτης Ι. Μερσινιάς Γ. 58,5 58,5 01:39:460 2 1/2 (1)

4.ΜΠΙΓΚ ΧΑΡΤ (GR) 9 Εκτ. Αγγελόπουλος Στ. Ψαραδάκης Ι. 54 54 01:40:551 6 1/2 (6)

5.ΣΛΕΪΝΣ ΚΑΣΤΛ (IRE) 4 Αρσ. Μυκονιάτης Ι. Καλογρίδης Ρ. 50 53 01:40:730 1 (2)

6.ΟΥΪΣΠΕΡΙΝΓΚ ΣΤΑΡ (USA) 7 Φορ. Αγγελόπουλος Στ. Χαλιάσος Α. 50 50 01:41:083 2 (3)

7.ΣΟΥΪΤ ΠΡΑΛΙΝ (IRE) 7 Φορ. Π Μαυρόπουλος Σπ. Σταυρινίδης Γ. 50 51 01:43:154 12 1/2 (7)

ΝΙΚΕΣ: 12

ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΚΟΥΤΣΟΜΥΤΗΣ Μ. - ΣΤ. ΚΕΝΤΑΥΡΩΝ

ΔΕΛΤΙΑ ΕΛΛΑΝΟΔΙΚΩΝ:

-Λόγω του τραυματισμού του ίππου ΠΛΑΝΤΕΪΣΟΝ που διαγωνίστηκε στην προηγούμενη ιπποδρομία και της παραμονής του στο στίβο, η εκκίνηση της ιπποδρομίας καθυστέρησε κατά 10 λεπτά (10΄).

-Ο ίππος ΟΥΪΣΠΕΡΙΝΓΚ ΣΤΑΡ ξεκίνησε με μικρή καθυστέρηση.

-Για διαδικαστικούς λόγους λήφθηκαν ούρα από τον ίππο ΣΛΕΪΝΣ ΚΑΣΤΛ.

3η

1.ΛΕΪΝΤΥ ΚΑΠΟΥΤΣΙΝ (FR) 4 Φορ. Π Κρητικός Α. Σταυρινίδης Γ. 53,5 53,5 01:21:507 (3)

2.ΡΙΦΑΛΤΖΕΝΣ (FR) 5 Φορ. Π Κεράτσα Ειρ. Χριστοφής Μ. 60 60 01:22:223 4 1/4 (2)

3.ΜΙΣ ΠΕΓΚΥ (GR) 4 Φορ. Π Μαυρόπουλος Σπ. Τσέλα Ε. 55,5 55,5 01:22:373 3/4 (1)

4.ΝΤΑΝΣΙΝΓΚ ΡΕΪΝΜΠΟΟΥ (GR) 5 Φορ. Π Κεράτσα Ειρ. Λαζαρίδης Ι. 57 57 01:22:383 Βρ.Κεφ. (4)

5.ΓΟΥΟΡΜ ΓΟΥΟΡΝΤΣ (GB) 4 Φορ. Π Κεράτσα Ειρ. Καποδίστριας Κ. 56 56 01:23:295 5 1/4 (6)

6.ΜΑΤΙΛΝΤΑΣ ΛΟ (GB) 5 Φορ. Κρητικός Α. Ανδρέου Λ. 51,5 53,5 01:24:397 6 3/4 (5)

ΦΛΟΥΟΡΕΣΕΝΤ ΡΟΚ (IRE) ΔΙΑΓΡΑΦΗ

ΝΙΚΕΣ: 2

ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ: ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΔΩΝΙΣ

-Η εκκίνηση της ιπποδρομίας καθυστέρησε δεκαπέντε λεπτά (15΄).

-Ο ίππος ΦΛΟΥΟΡΕΣΕΝΤ ΡΟΚ διεγράφη στο χώρο της αφετηρίας λόγω χωλότητας προσθίου δεξιού άκρου. Αποχή ένας (1) μήνας. Κτην. : Αντωνίου, Φυριππή. Για το λόγο αυτό επιβάλλεται πρόστιμο τριακοσίων ευρώ (300€) στον προπονητή του ανωτέρω ίππου κ. Δέρβη Ν. (Άρθρο 3 παρ. 14 του Ποινολογίου του Κ.Ι).

-Ο ίππος ΜΑΤΙΛΝΤΑΣ ΛΟ ξεκίνησε με αναπήδημα, αναπτύχθηκε διστακτικά και απώλεσε έδαφος.

-Ο αναβάτης Χριστοφής Μ. που ίππευε τον ίππο ΡΙΦΑΛΤΖΕΝΣ παραβίασε τον κανονισμό περί χρήσης μαστιγίου χρησιμοποιώντας το περισσότερες φορές από το επιτρεπόμενο. Για το λόγο αυτό του επιβάλλεται πρόστιμο εκατό ευρώ (100€).

4η

1.ΦΙΛΑΝΤΕΡΕΡ (GB) 4 Εκτ. Κουβαράς Χρ. Δημητσάνης Π. 54 54 01:20:850 (8)

2.ΡΕΪΝΜΠΟΟΥ ΛΑΪΚ (GR) 4 Εκτ. Π Κεράτσα Ειρ. Λαζαρίδης Ι. 55 55 01:21:207 2 (5)

3.ΓΟΥΕΣΤΕΡΝ ΠΡΕΖΕΝΣ (GB) 4 Εκτ. Κρητικός Α. Τσέλα Ε. 54 54 01:21:577 2 (3)

4.ΣΑΣΣΟΦΕΡΡΑΤΟ (IRE) 4 Εκτ. Π Κεράτσα Ειρ. Κρητικός Ε. 57,5 57,5 01:21:711 3/4 (1)

5.ΑΠΓΚΡΕΪΝΤ (GB) 4 Εκτ. Π Κεράτσα Ειρ. Χριστοφής Μ. 56,5 56,5 01:21:837 3/4 (7)

6.ΓΟΥΕΝΤΓΟΥΕΛ ΓΙΕΣΤΕΡΝΤΕΪ (IRE) 4 Εκτ. Π Κουβαράς Χρ. Καμούτση Ε. 60 58,5 01:22:730 5 1/4 (6)

7.ΦΟΡΣΤΕΡ ΣΚΟΥΕΑΡ (IRE) 4 Εκτ. Π Χαραλάμπους Χ. Καποδίστριας Κ. 53,5 53,5 01:23:629 5 1/4 (2)

8.ΜΠΟΕΜΙΑΝ ΦΛΕΪΜ (IRE) 4 Εκτ. Π Ιωαννίδης Μ. Μερσινιάς Γ. 55 55 01:25:440 10 3/4 (4)

ΔΕΛΤΙΑ ΕΛΛΑΝΟΔΙΚΩΝ:

-Βγαίνοντας από το μηχάνημα εκκίνησης ο ίππος ΦΟΡΣΤΕΡ ΣΚΟΥΕΑΡ έκλινε προς την εσωτερική και ήρθε σε επαφή με τον ίππο ΣΑΣΣΟΦΕΡΡΑΤΟ.

-Γίνεται αυστηρή παρατήρηση στον αναβάτη Δημητσάνη Π. που ίππευε τον ίππο ΦΙΛΑΝΤΕΡΕΡ διότι στο ύψος των 1150μ. έκλινε ελαφρά προς την εσωτερική και δυσχέρανε στιγμιαία την ανάπτυξη του εσωτερικά του αναπτυσσόμενου ίππου ΡΕΪΝΜΠΟΟΥ ΛΑΪΚ.

5η

1.ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ (GR) 5 Φορ. Π Νικολόπουλος Ι. Δημητσάνης Π. 53 53 01:07:469 (3)

2.ΑΝΤΖΥΣ ΓΚΕΡΛ (GB) 5 Φορ. Αγγελόπουλος Στ. Μιχαηλίδης Ν. 60 60 01:07:795 2 (9)

3.ΛΟΒΑΜΠΛ ΕΛΕΝ (IRE) 5 Φορ. Π Σιατούνης Ηλ. Μερσινιάς Γ. 54 55 01:07:802 Βρ.Κεφ. (6)

4.ΤΕΛ Ε ΣΤΟΡΥ (GB) 5 Φορ. Καλογερόπουλος Ν. Κρητικός Ε. 56,5 56,5 01:08:295 3 (5)

5.ΔΕ ΤΣΑΖ (GB) 5 Φορ. Πρέντι Λ. Κουμπαράκος Μ. 53,5 54,5 01:08:585 1 3/4 (1)

6.ΛΑ ΜΑΝΓΚΑ (IRE) 5 Φορ. Καραγιάννης Στ. Ανδρέου Λ. 54 54 01:08:719 3/4 (10)

7.ΕΛΕΝΑ ΚΑΡ (GR) 5 Φορ. Θεολόγου Π. Καποδίστριας Κ. 53,5 53,5 01:09:187 2 3/4 (2)

8.ΣΑΝΜΠΕΪΚΝΤ (IRE) 5 Φορ. Σιατούνης Ηλ. Καλογρίδης Ρ. 54,5 54,5 01:09:572 2 1/4 (4)

9.ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ (GR) 5 Φορ. Π Ιωαννίδης Μ. Νικολαΐδης Μ. 60 60 01:09:614 Τράχ. (8)

10.ΡΗΛ ΛΕΪΖΟΥΡ (GR) 5 Φορ. Κεράτσα Ειρ. Λαζαρίδης Ι. 50 52 01:10:564 5 1/2 (7)

ΔΕΛΤΙΑ ΕΛΛΑΝΟΔΙΚΩΝ:

-Βγαίνοντας από το μηχάνημα εκκίνησης ο ίππος ΑΝΤΖΥΣ ΓΚΕΡΛ παρά τις προσπάθειες του αναβάτη του έκλινε προς την εσωτερική ήρθε σε επαφή με τον ίππο ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ και αυτός με τη σειρά του ήρθε σε επαφή με τον ίππο ΡΗΛ ΛΕΪΖΟΥΡ. Συνέπεια αυτού ήταν οι 2 τελευταίοι να δυσχερανθούν και να απολέσουν έδαφος.

-Βγαίνοντας από το μηχάνημα εκκίνησης ο ίππος ΛΟΒΑΜΠΛ ΕΛΕΝ έκλινε ελαφρά προς την εσωτερική με συνέπεια να δυσχερανθεί στιγμιαία ο εσωτερικά αναπτυσσόμενος ίππος ΤΕΛ Ε ΣΤΟΡΥ.

-Η ένσταση που υπέβαλε ο προπονητής του ίππου ΛΟΒΑΜΠΛ ΕΛΕΝ κος Σιατούνης Ηλ. που τερμάτισε 3ος κατά του ίππου ΑΝΤΖΥΣ ΓΚΕΡΛ που τερμάτισε 2ος επικαλούμενος παρενόχληση στο ύψος των 800μ δεν έγινε δεκτή.(Άρθρο 148 του Κ.Ι). Οι Ελλανοδίκες εξέτασαν επανειλημμένα το βίντεο της ιπποδρομίας χωρίς να μπορέσουν να εξάγουν ασφαλή συμπεράσματα, για τη στιγμιαία δυσχέρανση του ίππου ΛΟΒΑΜΠΛ ΕΛΕΝ, λόγω της μη επαρκούς τηλεοπτικής κάλυψης στο συγκεκριμένο σημείο. Το παράβολο επιστρέφεται.

6η

1.ΓΚΡΙΖΛΥ ΜΠΕΑΡ (GB) 5 Εκτ. Μαυρόπουλος Σπ. Χριστοφής Μ. 60 60 01:05:781 (2)

2.ΠΕΡΦΕΚΤ ΣΤΕΪΤΖ (GB) 5 Εκτ. Θεολόγου Π. Ψαραδάκης Ι. 52 53,5 01:05:838 1/2 (7)

3.ΚΡΥΣΤΑΛ ΣΤΑΝΖΑ (IRE) 4 Εκτ. Π Ιωαννίδης Μ. Κρητικός Ε. 52 52 01:05:888 Τράχ. (1)

4.ΑΜΠΟΥ ΡΑΧΙ (GB) 4 Εκτ. Αγγελόπουλος Στ. Ανδρέου Λ. 55 55 01:05:908 Κεφ. (3)

5.ΧΑΒΙΛΝΤΑΡ (GB) 4 Εκτ. Π Θεολόγου Π. Καποδίστριας Κ. 55 55 01:06:403 3 (9)

6.ΚΙΡΙΜΠΑΤΙ (GB) 4 Εκτ. Π Γιατράς Αλ. Τσέλα Ε. 52 52,5 01:06:848 2 3/4 (8)

7.ΠΟΕΤΙΚ ΓΚΕΣΤ (GB) 5 Εκτ. Χαραλάμπους Χ. Μερσινιάς Γ. 56 56 01:06:856 Βρ.Κεφ. (4)

8.ΦΑΟΥΣΤΟ (GB) 4 Εκτ. Αγγελόπουλος Στ. Μιχαηλίδης Ν. 57 58 01:07:008 3/4 (10)

9.ΛΙΤΟΣ ΒΙΟΣ (GR) 5 Εκτ. Κουβαράς Χρ. Δημητσάνης Π. 55 55 01:07:321 1 3/4 (6)

10.ΡΑΣ ΑΛ ΜΑΛ (IRE) 5 Εκτ. Π Ιωαννίδης Μ. Νικολαΐδης Μ. 55 56,5 01:09:638 14 (5)

ΔΕΛΤΙΑ ΕΛΛΑΝΟΔΙΚΩΝ:

-Ο ίππος ΡΑΣ ΑΛ ΜΑΛ στο 2ο διασκελισμό έκλινε ελαφρά προς την εσωτερική με συνεπεία να δυσχερανθεί ο ίππος ΠΟΕΤΙΚ ΓΚΕΣΤ που είχε ξεκινήσει διστακτικά. Στη συνέχεια ο πρώτος ίππος κινήθηκε ελαφρά προς την εξωτερική με συνέπεια να δυσχερανθεί και να ανακόψει ο επερχόμενος ίππος ΛΙΤΟΣ ΒΙΟΣ. Για τη δεύτερη περίπτωση επιβάλλεται πρόστιμο εκατό ευρώ (100€) στον αναβάτη Νικολαϊδη Μ. που ίππευε τον ίππο ΡΑΣ ΑΛ ΜΑΛ.

-Ο ίππος ΠΟΕΤΙΚ ΓΚΕΣΤ επέστρεψε με τραύμα προσθίου αριστερού άκρου.

-Ο ίππος ΡΑΣ ΑΛ ΜΑΛ παραπέμφθηκε προς κτηνιατρική εξέταση όπου διαπιστώθηκε χωλότητα προσθίου αριστερού άκρου. Αποχή ένας (1) μήνας. Κτην.: Αντωνίου, Φυριππή.

7η

1.ΖΗΤΗΣ (GR) 5 Εκτ. Π Κουβαράς Χρ. Δημητσάνης Π. 59 59 01:40:065 (4)

2.ΝΤ'ΝΙΡΟ (IRE) 5 Εκτ. Αμίτση Αγγ. Ανδρέου Λ. 56 56 01:40:195 3/4 (2)

3.ΜΠΛΕΪΜ ΛΑΒ (USA) 6 Εκτ. Θεολόγου Π. Καποδίστριας Κ. 54,5 54,5 01:41:615 8 1/2 (9)

4.ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ (GR) 6 Αρσ. Λεοντσίνης Χ. Σταυρινίδης Γ. 58 58 01:41:638 Κεφ. (7)

5.ΜΟΝΤΡΙΑΝ ΤΖΟΟΥΝΣ (GB) 5 Εκτ. Π Μαυρόπουλος Σπ. Τσέλα Ε. 57,5 57,5 01:41:748 3/4 (10)

6.ΑΝΤΙΜΠ (IRE) 5 Εκτ. Αμίτση Αγγ. Νικολαΐδης Μ. 57 57 01:41:940 1 1/4 (6)

7.ΠΑΤΡΙΟΤ ΓΚΕΪΜ (GB) 5 Εκτ. Π Γιατράς Αλ. Κουμπαράκος Μ. 57,5 56 01:41:943 1 1/4 (1)

8.ΜΑΪΛΤΕΪΚΔΕΜΠΟΛ (IRE) 5 Εκτ. Θεολόγου Π. Ψαραδάκης Ι. 56 56 01:41:978 Τράχ. (3)

9.ΣΑΡΠ ΛΟΥΚΑΟΥΤ (GB) 7 Εκτ. Π Ζευγώλης Ι. Μιχαηλίδης Ν. 60 60 01:42:796 4 3/4 (8)

10.ΒΕΤΕΡ (GR) 5 Εκτ. Π Κουβαράς Χρ. Τσουχνικά Ελ. 55,5 55 01:43:626 5 (5)

ΝΤΡΟΜΚΟΥΣ (GB) ΔΙΑΓΡΑΦΗ

ΔΕΛΤΙΑ ΕΛΛΑΝΟΔΙΚΩΝ:

-Ο ίππος ΝΤΡΟΜΚΟΥΣ διεγράφη.

-Οι ίπποι ΜΟΝΤΡΙΑΝ ΤΖΟΟΥΝΣ και ΜΑΪΛΤΕΪΚΔΕΜΠΟΛ ξεκίνησαν διστακτικά.

-Ο ίππος ΣΑΡΠ ΛΟΥΚΑΟΥΤ παραπέμφθηκε προς κτηνιατρική εξέταση και μετά από ενδοσκόπηση διαπιστώθηκε πνευμονορραγία (αίμα στην τραχεία). Αποχή ένας (1) μήνας. Κτην.: Αντωνίου, Φυριππή.

-7η ιπποδρομία του Σαββάτου 21 Απριλίου 2018:

Προσήλθε η προπονήτρια κα Κεράτσα Ε. του ίππου ΚΛΑΟΥΝΤ ΜΠΕΡΣΤ του οποίου η διαδρομή ήταν υπό εξέταση και ανέφερε ότι ο αναβάτης «ξεγελάστηκε» από το γρήγορο ρυθμό και τον κοντό διασκελισμό του ίππου και έκανε μια γρήγορη διαδρομή με αποτέλεσμα ο ίππος να μην έχει δυνάμεις για να εκδηλώσει το φίνις του και να υστερήσει. Τέλος πρόσθεσε ότι ο ίππος «τραβάει» υπερβολικά, ήταν δε η πρώτη συμμετοχή του σε τόσο μεγάλη απόσταση (1800μ.).

Στη συνέχεια εξετάστηκε ο αναβάτης του ίππου Χριστοφής Μ. ο οποίος δήλωσε ότι ακολούθησε πιστά τις οδηγίες που είχε λάβει από την προπονήτρια, οι οποίες ήταν να πιέσει αρχικά τον ίππο ώστε να τεθεί επί κεφαλής και από εκεί και μετά να αφήσει τον ίππο να καλπάσει στο βήμα του χωρίς να παρέμβει στο ρυθμό του. Τέλος ανέφερε ότι από το ύψος των 600μ. περίπου ο ίππος του δεν είχε δυνάμεις και δεν ανταποκρινόταν στις προσπάθειες του.

Οι Ελλανοδίκες κρίνουν ότι ο αναβάτης Χριστοφής Μ. θα έπρεπε να είχε κάνει ορθή κατανομή δυνάμεων του ίππου και του επιβάλλουν ποινή αποκλεισμού μιας (1) ιπποδρομιακής ημέρας και πρόστιμο εκατό ευρώ (100€). Επιπλέον για τις αντιφατικές δηλώσεις μεταξύ της προπονήτριας και του αναβάτη, παραπέμπουν το θέμα στην Ε.Ι για περαιτέρω διερεύνηση.

Join the Newsletter

Sign up for the newsletter